معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: باید نظارت کافی بر واحدهای صنفی استان قم در ایام نوروز صورت بگیرد تا شاهد تخلفاتی همچون گران فروشی نباشیم.
کد خبر: ۵۶۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 15 February 2018

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اسکان شبانه زائرین در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در طول سال زائرین را در داخل این مسجد اسکان می‌دهیم، در طول هفته هم چهار شب شاهد حضور گسترده زائرین در مسجد مقدس جمکران هستیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان قم به مسجد مقدس جمکران برای خدمت رسانی به زائرین کمک می‌کنند، همچنین پرداختن به مساله امنیت و ایمنی زائرین اهمیت زیادی دارد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: زائرین برای استقرار چادر به پارکینگ چهار این مسجد هدایت می‌شوند و مکانی با همکاری شهرداری در آن پارکینگ مهیا شده است.

حاجی زاده با اشاره به ضرورت نظارت بر واحدهای صنفی استان قم اظهار کرد: باید نظارت کافی بر این واحدها در ایام نوروز صورت بگیرد تا شاهد تخلفاتی همچون گران فروشی نباشیم.

هادی محمودنژاد در ادامه این جلسه در خصوص برنامه تحویل سال 97 در حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: لحظه تحویل سال در شب شهادت امام هادی(ع) است، برنامه ریزی لازمی برای برگزاری برنامه تحویل سال 97 در حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفته است.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در پایان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برای خدمت رسانی به زائرین، مشکل کمبود امانت داری و پارکینگ داریم، زمینی در ابتدای باجک را به عنوان پارکینگ آماده خواهیم کرد، همچنین زائرسرایی از ساعت 11 شب تا پنج صبح برای اسکان زائرین در اطراف حرم حضرت معصومه(س) برپا خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار