معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: بايد از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي تكراري و بدون محتوي در طرح غني سازي اوقات فراغت پرهيز كنيم.
کد خبر: ۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک يزد، "محمد علي طالبي" در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان گفت: نه تنها براي اوقات فراغت بلكه بايد براي زندگي جوانان جامعه برنامه داشته باشيم و ستاد ساماندهي جوانان استان بايد كارگروه‌هاي ويژه‌اي را در دستور كار خود قرار دهد تا با بهينه سازي اوقات فراغت جوانان جامعه اي پويا و بانشاط داشته باشيم.

وي با انتقاد از اين كه دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي دولتي در بحث اوقات فراغت درگير تكرار و فعاليت‌هاي تكراري شده‌اند، افزود: بايد از پتانسيل و ظرفيت بالاي خود جوانان و تشكل‌هاي مردمي در غني سازي اوقات فراغت استفاده كنيم و از طرح‌ها و برنامه‌هاي آنها حمايت لازم را داشته باشيم.

وي خواستار فعال شدن سايت و سامانه اداره كل ورزش و جوانان استان شد و گفت: دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با اوقات فراغت استان برنامه‌هاي خود را با جزئيات كامل به اين اداره كل ارائه دهند و همچنين در ارتباط با برنامه‌هاي اوقات فراغت خود اطلاع‌رساني لازم را به مردم داشته باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار تأكيد كرد: در طرح غني‌سازي اوقات فراغت جوانان بايد به مناطق ويژه اجتماعي توجه جدي شود تا از آسيب‌هاي احتمالي در اين سكونتگاه‌هاي غيررسمي جلوگيري شود.

"مسعود شريعتي" مدير كل ورزش و جوانان استان نيز بر استفاده از ظرفيت تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان براي غني‌سازي طرح اوقات فراغت تأكيد كرد و گفت: دستگاه‌هاي استان بايد براي اوقات فراغت جوانان در طول سال برنامه داشته باشند و طبيعي است كه اين فعاليت‌ها در تابستان با تعطيل شدن مدارس به اوج خود مي‌رسد.

در ادامه اين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان برنامه‌هاي تدوين شده توسط دستگاه‌هاي اجرايي استان و يكي از سازمان‌هاي مردم نهاد براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان ارائه شد.


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار