معاون علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در حال حاضر، مشخصات ۴۰ هزار حاشیه نشین تربت حیدریه در سامانه سلامت به ثبت رسید.
کد خبر: ۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 04 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی الهام بهره‌مند در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: 70 هزار نفر در تربت حیدریه به شکل حاشیه نشین زندگی می‌کنند که از این تعداد مشخصات 40 هزار نفر در سامانه سلامت ثبت شده است.

بهره مند افزود: با توجه به جمعیت حاشیه‌نشینان تربت‌حیدریه راه‌اندازی دو مرکز سلامت جامعه و چهار پایگاه پزشک خانواده شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر تربت حیدریه در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت برای شهرهای بالای 20 هزار نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در دست اقدام است.

معاون علوم پزشکی تربت حیدریه تاکید کرد: دو مرکز سلامت در اطراف مراکز بهداشتی قدس و مسلم بن عقیل و همچنین چهار پایگاه پزشک شهری در مناطق رباط بالا، باغ‌سلطانی، رباط پایین و کوی شهید چمران تربت‌حیدریه برای خدمت‌رسانی بهتر به جمعیت ساکن حاشیه این شهر مستقر می‌شوند و در این مراکز ارائه خدمات بهداشتی به مردم توسط دو پزشک، یک کارشناس بهداشت روان، یک کارشناس تغذیه، دو نفر ماما و همچنین دو نفر راننده و نیروی خدماتی صورت می‌گیرد.

بهره‌مند بیان کرد: هر مرکز سلامت در تربت حیدریه بیش از 20 هزار نفر و هر پایگاه بهداشتی چهار هزار نفر از مردم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار