امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه امنیت بحثی عمومی و همواره موردنیاز جامعه اسلامی است، بر لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران تأکید کرد.
کد خبر: ۵۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 01 March 2018

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران بازداشت‌شده خیابان پاسداران، گفت: امنیت و آرامش که امروزه در جامعه اسلامی ایران حاکم است را مدیون درایت و اقتدار و صبوری نیروی انتظامی انقلابی و مؤمن کشور هستیم که در همه صحنه‌ها حاضر هستند و پاسدار امنیت بیش از بیش مردم در طول مرزهای جغرافیایی و در درون کشور هستند.

وی ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان و داغ دیدگان این حادثه، افزود: کسانی که به اسم دراویش علیه امنیت کشور حرکت‌های سخیفی را از خود نشان دادند؛ همواره باید توجه داشته باشند که نظام جمهوری اسلامی ایران تا جایی که سخن، دیدگاه و نظریه باشد و بوی توطئه به مشام نرسد مماشات می‌کند؛ اما هرگاه احساس کند که از مرز سخن و دیدگاه تجاوز کرده است و در مسیر سلب امنیت مردم است، قطعاً با آن جریان برخورد می‌کند.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران علیه این اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران در مدت‌زمانی بسیار کوتاه برای ایجاد امنیت در جامعه علیه اغتشاشگران اقدامات بسیار مؤثری را انجام داد؛ چرا که همواره مردم از نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران توقع دارند که برای تداوم امنیت در جامعه با هر جریان، طیف و قشری که خواستار این هستند که با دیدگاه‌های افراطی و غیرمنطقی خود سلب امنیت در جامعه کنند برخورد جدی کند.

آیت‌الله مدرسی در پایان بابیان اینکه امنیت بحثی عمومی و همواره موردنیاز جامعه اسلامی ایران است، بیان داشت: قطعاً از دستگاه‌ قضائی انتظار می‌رود که در راستای برخورد قاطع با اغتشاشگران بازداشت‌شده خیابان پاسداران با بهترین وجه ممکن برخورد کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار