با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی رقم خورد
دو نماینده قم با حذف از مرحله مقدماتی به کار خود در پیکارهای این فصل لیگ برتر تنیس روی‌میز رده‌های سنی پایه باشگاه‌های کشور پایان دادند.
کد خبر: ۵۷۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 06 March 2018

به گزارش تابناک قم‏، توجه ویژه‌ای که هیأت تنیس روی‌میز استان قم به رده‌های سنی پایه این رشته ورزشی انجام می‌دهد رشد و توسعه ویژه‌ای در پینگ‌پنگ قم ایجاد کرده و به همین دلیل نمایندگان قم در طول سال رقابت‌های متعدد لیگ و قهرمانی کشور را در تمام رده‌های سنی تجربه می‌کنند.

در واقع سرمایه‌گذاری روی نخبه‌ها و استعدادهای رده‌های سنی پایه با تلاش و پشت‌کار مربیان با دانش این رشته در قم و همچنین مدیریت قابل قبولی که هیأت موفق تنیس روی‌میز قم در این زمینه انجام می‌دهد، قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق این رشته در کشور معرفی کرده است.

با این حال پایان کار نمایندگان تنیس روی‌میز قم در لیگ برتر رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور با توجه به رقابت نزدیک و نفس‌گیر با چند رقیب مطرح با حذف از گردونه رقابت‌ها همراه بود تا استعدادهای این رشته برای آینده تلاش و کوشش بیشتری برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

دیدارهای دور برگشت از فصل 1396 لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران نوجوان و جوان باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم‌های زرین ترنج قم و آکادمی قائمی به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها حضور داشتند اما هر دو تیم در گروه خود حذف شدند که البته قابل پیش بینی بود.

تیم زرین ترنج قم در این مرحله ابتدا برابر تیم پاک نژاد اسپورت تهران جدی‌ترین رقیب خود به میدان رفت و با وجود ارائه نمایشی قابل قبول با نتیجه نزدیک پنج بر چهار شکست خورد اما در دومین مسابقه با نتیجه پنج بر سه مغلوب تیم هیأت تنیس روی‌میز ساری شد، ضمن اینکه سومین مسابقه نماینده قم با شکستی مشابه برابر تیم پالایش نفت آبادان بود.

تیم آکادمی قائمی قم در دیگر گروه این رقابت‌ها ابتدا به مصاف تیم دیزل مولد امید تهران رفت و با حساب پنج بر صفر تن به شکست داد، در دومین مسابقه با نتیجه پنج بر یک به تیم نفت و گاز گچساران باخت و تنها برد خود را در جدال با تیم شهید حججی فارس با نتیجه پنج بر صفر به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار