کهگیلویه؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، گفت: جلسه هماهنگی کمیته سلامت ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 08 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ دکتر کورش داوری اظهار داشت: در این جلسه هماهنگی های لازم بین اعضای کمیته برای ارائه خدمات بهداشتی، پیش بیمارستانی و درمانی به شهروندان و مسافران نوروزی انجام شد.

وی تصریح کرد: واحدهای مربوطه برنامه های خود را در ایام نوروز شامل کشیک مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، داروخانه ها، بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، آمادگی ویژه مرکز فوریت های پزشکی 115شهرستان و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات ویژه درمانی در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و کلینیک های تخصصی امام سجاد (ع) شماره 1 و 2 را تشریح کرده و مصوبات لازم در این زمینه پیش بینی شد.

داوری تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، در صدد آن است تا با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات شهرستان در ایام نوروز، فضایی امن از لحاظ بهداشتی و حوادث ناگهانی که تهدیدی برای مسافران نوروزی است را ایجاد نماید.

وی، در پایان نظارت جدی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با گشت های مشترک نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اداره صنعت ومعدن، نظارت بر آب شرب مصرفی بویژه در اماکن عمومی، تشدید نظارت بر عرضه مواد غذایی در مکان های اسکان مسافران به خصوص کمپ ها و پارک ها و نظارت بر وضعیت بهداشتی این اماکن را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

گزارش سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار