کد خبر: ۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 05 July 2015
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه طرح سفره‌های آسمانی تا پایان ماه مبارک رمضان در البرز اجرا می‌شود، گفت: تا کنون ۳ هزار و ۶۵۰ نفر از افراد واجد شرایط از این سفره‌های آسمانی بهره‌مند شدند.
حسین دیناروندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تاکید بر اینکه افطاری دادن هسته اصلی و نقطه اتصال وحدت و همدلی میان آحاد جامعه اسلامی است، اظهار داشت: باید به دنبال احیای این سنت نیکو و حسنه در سطح جامعه باشیم.
وی افزود: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جمعیت هلال احمر استان البرز به واسطه استقبال مردم از طرح "همای رحمت" از ابتدای شروع ماه رمضان تا کنون 75 سفره افطاری برپا کرده است.
معاون هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه در این بین 3 هزار و 650 نفر از افراد واجد شرایط از این سفره‌های افطاری بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: این امر در قالب طرح " سفره‌های آسمانی " در سطح استان البرز تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
دیناروندی با اشاره به اینکه ایتام، اعضای خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست از این طرح بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه خیرین، نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر کمک شایانی در برگزاری این طرح در استان کردند.
وی تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان البرز با تعامل با خیرین تاکنون توانستند نسبت به تهیه و توزیع 695 سبد کالا در بین اقشار کم‌بضاعت به ارزش ریالی 52 میلیون و 350 هزار تومان اقدام کنند.
معاون هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه در اجرای طرح " همای رحمت" 56 خیر نیکوکار و 102 عضو داوطلب کمک فراوانی کردند، گفت: طرح همای رحمت در شب‌های پرفیض قدر بصورت ویژه در سطح استان اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار البرزی می‌توانند وجوه نقدی خود را  برای کمک به نیازمندان و ایتام به شماره حساب " 5342424221"  بانک ملت واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار