تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
من به صراحت اعلام میکنم بنده از حسینی رئیس سابق اداره و ورزش گچساران بابت عدم حضورش دراین جلسه تودیع و معارفه گلایه مند و بسیار انتقاد دارم و وی باید هر طوری بود
کد خبر: ۵۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 06 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،در جلسه تکریم ومعارفه  رئیس سابق وجدیدورزش وجوانان گچساران حاشیه هایی وجود داشت .حاشیه جلسه زمانی آغاز شد، که  یکی ازحاضرین در جلسه به دفاع از رئیس تودیع شده اداره ورزش و جوانان پرداخت و به نحوه مدیریت  مدیر کل ورزش و جوانان استان اعتراض شدید داشت. که در این هنگام فرماندار گچساران اظهار داشت: من به صراحت اعلام میکنم  بنده از حسینی رئیس سابق اداره  ورزش وجوانان گچساران بابت عدم حضورش دراین جلسه تودیع و معارفه گلایه مند و بسیار انتقاد دارم و وی باید هر طوری بود در این برنامه حضور داشت و در ضمن من بارها حسینی را نصیحت کردم و اما گوش شنوایی نداشت و آن این بود،به وی گفتم : در مواردی که در حوزه اختیارات شما نیست در آن وارد نشو و خودت را خسته نکن.
البته این نکته ایست که به ندرت در جلسات تودیع ومعارفه رخ می دهد.برخی از مسئولانی که به تغییر خود معترضند با عدم حضور در این جلسات باعث ایجاد حاشیه هایی در این جلسات ودر رسانه ها می شوند .به نظر می رسد برخی از مدیران یا خیلی دلبسته به پست ومقام هستند یا اینکه ظرفیت وتحمل مخالف راندارند.این جمله که "صندلی ریاست به هیچ کس وفا ندارد"را شنیده ایم . مسئول فعلی باید بداند که قبل از وی کسی دیگر بر این صندلی نشسته بوده واو جایش نشسته است .پس نباید از تغییر خود از این بابت ابراز ناراحتی کند. گاهی هم برخورد مدیران بالایی در عزل ونصب ها با بی احترامی همراه است که دراین صورت مدیر عزل شده با حضور خود درجلسه تودیع ومعارفه شخصیت  والای خود را نشان می دهد.ولی در هر صورت همه ی این حرفها نیامدن به جلسه تودیع ومعارفه را توجیه نمی کند .ضمن اینکه نیامدن در جلسه تکریم ومعارفه به عنوان نکته ای منفی در ذهن دیگران درج می شود. خلاصه کلام یکی از نکاتی که مسئول باید به آن توجه کند صبوربودن وداشتن ظرفیت تحمل انتقاد وناملایمات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار