رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خوزستان:
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به فعالیت شبانه روزی این پلیس در ایام نوروز گفت: کار نظارت بر اصناف خدمات رسان به صورت کشیک مداوم انجام می شود.
کد خبر: ۵۸۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 23 March 2018

سرهنگ پاسدار منصور نورآبادی با تبریک سال نو و نامگذاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: هماهنگی های بسیار خوبی با دستگاه های ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی انجام دادیم.

وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا مهمانانی که در قالب کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی خانوادگی که قصد بازدید از یادمان های دفاع مقدس، مناطق عملیاتی، زیارتگاه های دفاع مقدس سپاه و دیگر مناطق دیدنی و گردشگری استان را دارند، در بُعد امنیت و خدمات رسانی در کنار همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: قبل از شروع تعطیلات جلسات هماهنگی با دستگاه های ذیربط برگزار و در همین ایام نوروز نیز بازرسان، کلانتری ها و دیگر رده های مختلف انتظامی به صورت کشیک شبانه روزی در سطح شهر حضور دارند.

سرهنگ پاسدار نورآبادی خبر داد: اداره نظارت بر اماکن عمومی در کنار دیگر رده های نیروی انتظامی خوزستان تلاش می کند تا امنیت بسیار مطلوبی را برای هموطنانی که وارد خوزستان می شوند، ایجاد کند.

وی بیان کرد: در بُعد خدمات رسانی برخی صنوف مثل سالن های غذاخوری، تالارها، رستوران ها، مکانیکی ها، تعویض روغنی، نانوایی، هتل ها و به خصوص مراکز اقامتی جامعه هدف هستند که همه رصد می شوند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی خوزستان در پایان گفت: شهروندان و هموطنان چنانچه با مشکلی مواجه شدند می توانند با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند؛ همکاران نیز در اسرع وقت پاسخگوی آنها خواهند بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار