مدیر آموزش‌ و پرورش آباده از اعزام 400 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳ 18 February 2015

عبدالرسول مهرابی امروز در حاشیه اعزام 400 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده با اشاره به تأثیر اردوهای راهیان نور در انتقال ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان اظهار داشت: این کاروان در قالب 9 اتوبوس با همراهی مسئول کاروان، مسئول فرهنگی، راوی و روحانی در دو روز از مناطق شلمچه، اروندکنار و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر آشنایی و شناخت الگوهای دانش‌آموزی دفاع مقدس عنوان داشت: افزایش حس خودباوری و مسئولیت‌پذیری، تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، انتقال ارزش‌های ملی و مذهبی دفاع مقدس به نسل جوان در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه و نسل جوان از اهداف ویژه این سفر است.

وی با اشاره به همکاری بسیج آباده و آموزش‌ و پرورش در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: بازدید و آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و معنوی، مسابقات گوناگون و ... از برنامه‌های اجرایی برای برگزاری بهتر کمی و کیفی این سفر نورانی است.

به گزارش فارس، تغییر نام دانش‌آموزان دختر به‌نام‌های زینب و زهرا و حفظ بهتر و بیشتر حجاب اسلامی از برکات سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پیشین بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار