مسوول هماهنگي ورزش بخش‌هاي تابعه قم خبر داد
مسوول هماهنگي ورزش بخش‌هاي تابعه اداره كل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازي 20 خانه ورزش روستايي جديد و افتتاح سه زمين چمن مصنوعي ويژه روستائيان قم در سال 96 خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 27 March 2018

به گزارش تابناک قم، احمد کشوری‌فرداظهار کرد: تعداد 20 خانه ورزش روستایی در بخش‌های تابعه استان قم قم با اختصاص اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال در سال 1396 توسط اداره کل ورزش و جوانان تجهیز و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ و وجود استعداد رشته‌های گوناگون ورزشی در بخش‌های تابعه استان قم، باید این قابلیت‌ها شناسایی و به نمایندگی‌های اداره کل ورزش و جوانان معرفی شود تا مقدمات اختصاص فضاهای ورزشی مورد نیاز و تجهیز آنها از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام پذیرد.

مسوول هماهنگی ورزش بخش‌های تابعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: عملیات تجهیز و راه‌اندازی تعداد 20 خانه ورزشی روستایی به همت این اداره کل در روستاهای پنج بخش جعفرآباد، خلجستان، سلفچگان، کهک و مرکزی در طول سال 96 به انجام رسید و امیدواریم با همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران این توابع، امسال شاهد شکوفایی بیشتر ورزش در توابع باشیم.

وی عنوان کرد: در سال 1394 تنها هشت خانه روستایی در سه بخش سلفچگان، کهک و مرکزی قم راه اندازی و به بهره‌برداری رسیده که خوشبختانه این تعداد در سال 1395 رشد تقریبا دو برابری داشت و به تعداد 15 خانه ورزش رسید و در سال 1396 به 20 مکان در هر پنج بخش افزایش یافت.

کشوری‌فرد با بیان اینکه هم اکنون تعداد 43 خانه ورزش روستایی در بخش‌های تابعه قم فعال است، اضافه کرد: تمام خانه‌های ورزش به امکاناتی در رشته‌های مختلف نظیر تنیس روی‌میز، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و همچنین کف‌پوش تاتامی مجهز شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: روستاهای محمودآباد، شریف‌آباد، بستان، علی‌آباد انقلاب، حیدرآباد و حسین‌آباد زند در بخش جعفرآباد، روستاهای وشاره، آمره، وسفونجرد، انجیله، منصورآباد، گیو و مرجان در بخش خلجستان، روستاهای راهجرد، خدیجه خاتون، خلج‌آباد و زواریان در بخش سلفچگان، روستاهای ویریج و قبادبزن در بخش کهک و روستای حسین‌آباد میش‌مست در بخش مرکزی 20 روستایی هستند که در سال 96 به خانه ورزش مجهز شده‌اند.

وی در پایان از احداث و افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای قم برای فعالیت‌های ورزشی روستائیان خبر داد و اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی روستای بیدهند، روستای ونارچ و روستای خورآباد در بخش کهک قم با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار