مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: از روز 27 اسفندماه تا روز 11 فروردین، 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم اسکان پیدا کردند.
کد خبر: ۵۸۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 01 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اسکان مسافران در بوستان‌های شهر قم اظهار کرد: از روز 27 اسفندماه تا روز 11 فروردین، 146 هزار مسافر در بوستان‌های شهر قم اسکان پیدا کردند و تعداد چادرهای نصب شده توسط مسافرین در این مدت 41 هزار چادر بود.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز، تعداد زیادی از مسافران در شهر قم برای دریافت اطلاعات در زمینه اسکان و قم گردی با شماره 137 تماس گرفتند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم افزود: در روز 11 فروردین، سه هزار و 970 خودرو در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س)، هشت هزار و 906 در پارکینگ طبقاتی و هزار و 419 خودرو در پارکینگ بهار پارک شدند.

میرهادی با اشاره به برنامه شهرداری قم برای خدمت رسانی به مردم در روز 13 فروردین اظهار کرد: تمام عوامل شهرداری در 315 بوستان شهری و جنگلی شهر قم به خصوص بوستان غدیر، بوستان علوی و بوستان جوان برای ارائه خدمات به مردم آماده هستند و بازدیدهایی در زمینه ایمنی و نظافت از این بوستان‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خودروهای آتش نشانی در روز طبیعت در بوستان‌های شهر قم مستقر می‌شوند، همچنین نیروهای این سازمان به صورت پیاده و موتوری در این بوستان‌ها گشت خواهند زد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: نماز جماعت در بوستان‌های مهم شهر قم در روز طبیعت اقامه می‌شود، سازمان اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی برای انتقال مسافران به این بوستان‌ها در آن روز آمادگی لازم را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار