رییس اداره میراث فرهنگی باغملک با اشاره به طبیعت چشم‎نواز امام‎زاده عبدالله، یکی از ویژگی‌های خاص این مکان را جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی در کنار یکدیگر دانست.
کد خبر: ۵۸۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 01 April 2018

جهانگیر پیروزاده اظهار کرد: امام‎زاده عبدالله یکی از مکان‎های سیاحتی، زیارتی شهرستان باغملک است که هر سال و در همه فصل پذیرای بسیاری از هموطنان ما از سراسر استان خوزستان و کشور است.

او ادامه داد: باتوجه به این‎ که تن مبارک این امام‎زاده در کوه‎های منگشت قرار گرفته و سر مبارک ایشان در شوشتر است، روایت‎های متفاوتی درباره حوادث تاریخی این امامزاده نقل می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر باغملک گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، خیل عظیمی از زوار و مسافران هم به منظور سیاحت و هم زیارت به این منطقه مسافرت می‎کنند.

او اضافه کرد: کوه‎های مرتفع پوشیده از درختان متنوع و نیز وجود برم (تالاب) در کنار حرم امامزاده و چندین منطقه گردشگری در همین نزدیکی از جمله گردوزار، مرغزار، برول، نایاب و منگار از طبیعت بسیار چشم‎نوازی برخوردار هستند که هر گردشگری را مجذوب خود می‎کنند.

پیروزاده خاطرنشان کرد: در منطقه امام‎زاده عبدالله، برنامه‎های متنوعی از جمله اجرای موسیقی آیینی و سنتی برای گردشگران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است تا لذت سیاحت از منطقه برای گردشگران دوچندان شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار