معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش چهار میلیارد تومانی صنایع دستی، سوغات، آش، شیرینی و نان محلی در بازارچه‌های دائمی و موقت استان طی نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛پروانه حیدری، با اشاره به برپایی ۶۷۳ غرفه صنایع دستی، سیاه چادر و سوغات در ۶۲ نقطه از سطح استان طی نوروز ۹۷، اظهارکرد: نوروز امسال علاوه بر برپایی بازارچه‌های موقت، فروشگاه ها، بازارچه‌های دائمی و ۱۴۵ کارگاه صنایع دستی استان نیز برای بازدید و خرید میهمانان نوروزی فعال بودند.

وی افزود: خوشبختانه امسال گردشگران نوروزی استقبال بسیار خوبی از این بازاچه‌ها و نمایشگاه‌ها داشتند.

معاون صنایع دستی استان از افزایش پنج درصدی فروش صنایع دستی و سوغات استان در نوروز ۹۷ نسبت به نوروز سال قبل خبرداد و تصریح کرد: مجموع فروش صنایع دستیبازارچه‌های موقت استان در این ایام یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بود.

به گفته این مسئول، میزان فروش صنایع دستی استان در بازارچه‌های دائمی نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

حیدری خاطرنشان ساخت: همچنین در بحث فروش سوغات، انواع آش ها، شیرینی‌ها و نان‌های محلی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروش داشته ایم.

وی در پایان یادآورشد: مجموعا در نوروز ۹۷ میزان فروش بازارچه‌های موقت و دائمی صنایع دستی استان چهار میلیارد تومان است که رقم قابل قبولی محسوب می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار