مسؤول گروه جهادی مسافران خورشید خبر داد
مسؤول گروه جهادی مسافران خورشید گفت: گروه جهادی مسافران خورشید متشکل از 55 نفر از جهادگران بسیجی دانشگاه شهاب دانش استان قم طی 10 روز در روستای شله‌دان استان خوزستان به ساخت مدرسه پرداختند.
کد خبر: ۵۸۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 09 April 2018

به گزارش تابناک قم،سید محمد علی مؤمنی با اشاره به فعالیت 55 نفر از جهادگران بسیجی در اردوی 10 روزه روستای شله‌دان استان خوزستان، اظهار کرد: این گروه جهادی به ساخت مدرسه در روستای شله‌دان مشغول شدند و توانستند حدود 50 درصد این پروژه عمرانی را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی مسافران خورشید از بسیجیان دانشگاه شهاب دانش استان قم تشکیل شده و از سال 86 به فعالیت‌های جهادی پرداخته‌اند، مطرح کرد: اقدامات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی از جمله فعالیت‌هایی است که در اردوهای جهادی این گروه دنبال می‌شود.

مسؤول گروه جهادی مسافران خورشید با اشاره به اینکه تنها دیوارچینی اطراف مدرسه باقیمانده است، عنوان کرد: در نظر داریم دومین اردوی جهادی را نیز برای تکمیل پروژه مدرسه سازی روستای شله‌دان استان خوزستان با مشارکت ادارات مرتبط برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی طرح خونه به خونه را نیز برای 6 روستای اطراف شله‌دان برگزار کردند، خاطرنشان کرد: نشست‌های مذهبی، حلقه‌های معرفتی و جلسات پرسش و پاسخ ازجمله مسائلی است که در طرح خونه به خونه دنبال می‌شود.

مؤمنی با اشاره به حضور پزشکان عمومی در روستای شله‌دان، تصریح کرد: مردم روستاهای اطراف نیز برای استفاده از فرصت معاینه رایگان به روستای شله‌دان آمدند؛ همچنین برخی از داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار