فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد دو خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیر اندازی کرده اند که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.

سرهنگ براری با بیان اینکه در این درگیری یک نفر بر اثر تیر اندازی مجروح شد، خاطرنشان کرد: این شخص با کمک عوامل مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، یادآور شد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، 5 نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است و تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد ناامنی نخواهیم داد.

سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن هاست.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار