یک میلیارد و ۷۱۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال گذشته در استان یزد توزیع شده است.
کد خبر: ۵۸۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 13 April 2018

مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه يزد، با اشاره به رشد 6.4درصدي توزيع فرآورده‌هاي نفتي در استان، گفت: يک ميليارد و 710ميليون ليتر انواع فرآورده هاي نفتي در سال گذشته در استان يزد توزيع شده است.

عبدالرضا انتظاري افزود: در اين مدت ميزان مصرف بنزين در استان به 494ميليون و 204هزار ليتر رسيد.

وي ميزان مصرف نفت گاز را بيش از 953ميليون ليتر اعلام کرد و افزود: به دليل تردد و فعاليت بيشتر بخش حمل و نقل جاده‌اي، مصرف اين فرآورده در سال گذشته 8.6درصد افزايش داشته است.

انتظاري با بيان اين‌که 21ميليون و 679هزار ليتر نفت سفيد در سال96 در سطح استان يزد توزيع شده است، تصريح کرد: مصرف اين فرآورده که بيشتر مربوط به بخش خانگي است نزديک به 23درصد کاهش را نشان مي‌دهد.

عبدالرضا انتظاري با اشاره به اين‌ که ميزان 110ميليون و 167هزار مترمکعبCNG در استان توزيع شده، گفت: افزايش مصرف اين سوخت پاک، صرفه جويي مصرف بنزين را به همراه داشته است.

اين مقام مسئول در پايان خاطرنشان کرد: شماره تلفن مرکز پاسخگويي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي(09627) در تمامي مجاري عرضه در معرض ديد مراجعان نصب شده و مشتريان و مراجعان جايگاه‌هاي سوخت مي توانند در صورت هرگونه نارسائي از نحوه خدمات و سوخت رساني جايگاه ها با اين مرکز در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار