کارگردان فیلم «به وقت شام» با بیان این که معرفی داعش و تفکر آن مهمترین هدف این فیلم بوده است، گفت: امیدوارم فیلم‌هایم در فردای قیامت دستم را بگیرند.
کد خبر: ۵۹۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 14 April 2018

«ابراهیم حاتمی‌کیا» در ­­­­­حاشیه اکران ویژه فیلم «به وقت شما» که با حضور اقشار مختلف مردم استان و جمعی از مسئولان شهر یزد انجام شده است، اظهار کرد: امیدوارم فیلم‌های تولید شده من در فردای قیامت دستم را بگیرند.

وی با احساس مسئولیت در قبال مظلومیت شهدای مدافع حرم را مهمترین دلیل ساخت فیلم به وقت شما دانست و بیان کرد: مدافعان حریم و حرم به دلایل امنیتی غریبانه اعزام و بعد از شهادت به خاک سپرده شدند و این نماد مظلومیت مدافعین حرم است.

کارگردان فیلم به وقت شام با بیان این‌که تمام شهرهای سوریه را دیده‌ام، گفت: جنایات داعش در کشور سوریه شهره‌های جنگ‌زده این کشور را آنچنان ویران کرده که به هیچ وجه شبیه شهرهای جنگ زده‌ای که تاکنون دیده ایم نیست.

حاتمی‌کیا در ادامه با اشاره به اهمیت ایثار و فداکاری مدافعان حرم تصریح کرد: به وقت شام میخواهد این را توضیح بدهد که اگر مدافعین حرم نبودند داعش‌ها با تمام ویرانگی‌ها در شهرهای ما جولان داده و امنیت کشور را برهم می‌زنند.

این هنرمند ارزشی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال مردم از به وقت شام، گفت: برای هر فیلم سازی جذاب و مهم است که مردم با هر سلیقه‌ای بیننده فیلم و مبلغ او باشند.

وی خاطرنشان کرد: من فیلم به وقت شام را برای کسانی ساختم که هیچ شناختی از داعش و تفکر آن ندارند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ابراهیم حاتمی‌کیا به پاس هنر انقلابی و ساخت آثار ارزشمند و ارزشی تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار