استاندار خراسان شمالی سه شنبه شب در آستانه روز ارتش و سالروز تأسیس سپاه پاسداران و روز پاسدار و جانباز، با خانواده یک شهید سپاهی و یک سرباز شهید ارتش در بجنورد دیدار کرد.
کد خبر: ۵۹۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 18 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی به همراه سرپرست معاونت سیاسی استانداری، فرمانده تیپ ۱۳۰ ارتش، جانشین سپاه جوادالائمه(ع) استان، مشاور امور ایثارگران و شمار دیگری از مدیران ستادی و اجرایی ابتدا به دیدار خانواده شهید علی کرفی رفت و از آنان دلجویی کرد. این شهید گرانقدر متولد 1343 بود و سال 1361 در منطقه پیرانشهر به فوز عظیم شهادت نائل شد.
استاندار و همراهان سپس به دیدار خانواده سرباز شهید محمد قلیزاده کمالی رفتند که سال 1342 متولد شد و سال 1365 در منطقه سومار حین عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.
مقام عالی دولت در استان در این دیدارها حضور در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران را به مثابه صیقلی برای دل های زنگار گرفته این روزگار توصیف کرد و گفت: همه ما بدهکار این خانواده های معظم هستیم که صاحبان اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
استاندار در این دیدارها پای درددل های خانواده این دو شهید گرانقدر نشست و برای حل برخی مشکلات درمانی آن ها دستورات لازم را صادر کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار