پیش بازی تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان؛
رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه برگزار می‌شود وتراکتورساری در تبریز میزبان صنعت نفت آبادان است و گسترش فولاد تبریزمهمان شاگردان دایی است.
کد خبر: ۵۹۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 21 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر در روز یکشنبه برگزار می شود. دو نماینده استان نیز هر دو دیدار حساسی را در این هفته برگزار خواهند کرد.

 

بازگشت کمالوند به تبریز/گسترش و نایب قهرمانی سایپا؟
 

تراکتورسازی که این روز ها پر از حواشی های بسیاری از قبیل؛ حذف زودهنگام از آسیا، تغییرات مدیریتی ؛ اعتصاب بازیکنان و ندیدن روی برد در بیش از ده بازی !پس از تغییرات صورت گرفته در کادر فنی و عدم نتیجه گیری تیم، حال نوبت به تغییرات مدیریتی تیم رسید تا علاج کار شود.آجرلو رفت و الیاسی به تبریز آمد.این اولین بازی تراکتور با مدیریت الیاسی در لیگ است.
تراکتورسازی فردا میزبان صنعت نفت آبادان است، پیروز نشدن در این دیدار تراکتورسازی را به رده‌های پایین‌تر از دهم می برد. این تیم حتی روی کاغذ احتمال سقوط هم دارد
فراز کمالوند به تراکتورسازی رسید آن هم در حالیکه در روزهای که شایعه بازگشت کمالوند به تراکتورسازی در محافل ورزشی مطرح شدهاست؛ هرچند خود کمالوند این صحبتها را تکذیب کرده است. تراکتورسازی هم روی کاغذ در خطر سقوط قرار دارد به هر حال تراکتورسازی با مدیر جدیدش در خانه به مصاف صنعت نفت می رود. 
دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
تراکتورسازی در این بازی از حضور هوادارانش محروم است و تماشاگران نمی‌توانند در آخرین بازی خانگی تراکتورسازی حاضر باشند.
سایپا - گسترش فولاد تبریز؛ شاگردان دایی به نایب قهرمانی نزدیک‌تر می‌شوند؟
گسترش فولاد بعد از متوقف کردن استقلال شفر آماده رویارویی با شاگردان دایی در تهران است.سایپا هفته گذشته سبقت جانانه ای از ذوب آهن و استقلال گرفت و خود را به رده دوم جدول لیگ برتر رساند. شاگردان علی دایی اکنون شانس اول  نایب قهرمانی هستند و اگر در این مسابقه و بازی آخر پیروز شوند هیچ تیمی نمی تواند رده دوم جدول را از آنها بگیرد. شاگردان فیروز کریمی اگر بتوانند از سایپا امتیاز بگیرند در آنصورت رقابت برای نایب قهرمانی در صدر جدول داغ تر خواهد شد. سایپا تلاش می کند در این روزها بی حاشیه تر از قبل فقط به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود گسترش به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :