سرپرست پلیس‌راه استان قم گفت: از ساعت ۱۲ امروز محدودیت‌های ترافیکی ویژه نیمه شعبان در محورهای مواصلاتی شهر قم برای روان‌سازی و هدایت ترافیک اعمال می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 01 May 2018

به گزارش تابناک قم،مختار پناهی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محدوده مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برای تسهیل در رفت و آمد و آرامش زائران و مسافران ورودی به شهر قم محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر محدودیت‌های ترافیکی وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی شهر قم افزود: تردد تمام وسایل نقلیه سنگین از ساعت 12 روز سه‌شنبه از حدفاصل میدان 72 تن تا مسجد مقدس جمکران ممنوع خواهد بود، وسایل نقلیه سنگین می‌توانند از پل 72 تن برای تردد به محور جاده کاشان استفاده کنند.

سرپرست پلیس‌راه استان قم محدودیت‌های ترافیکی وسایل نقلیه سنگین ورودی از سمت جاده کاشان را مورد توجه قرار داد و گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین از حدفاصل عوارضی کاشان به سمت مسجد مقدس جمکران نیز روز سه‌شنبه ممنوع بوده و این وسایل می‌توانند از محورهای در نظر گرفته‌شده به سمت جاده قدیم قم- تهران تردد کنند.

پناهی عنوان کرد: با توجه به اینکه حجم ترافیک در میدان 72 تن زیاد بوده مسافرانی که از سمت اتوبان قم- کاشان وارد شهر می‌شوند می‌توانند برای تردد به استان تهران قبل از عوارضی قم- تهران وارد مسیر گرمسار شده و به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به گره‌های ترافیکی در محدوده میدان ولی‌عصر(عج) تأکید کرد: با توجه به گره‌های ترافیکی احتمالی در محدوده میدان ولی‌عصر (عج) به دلیل حجم حضور زائران و انجام عملیات عمرانی، مسافران می‌توانند از مسیر جاده لبن و محور قم- کاشان شده و از این طریق به مسجد مقدس جمکران تردد کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار