عملیات ساخت پل‌های آرمان و ۶۳ آزادگان و تعریض دهانه آنها به ۲۳ متر در مراسمي در آستانه جشن نيمه شعبان با حضور «مرتضی الویری» ريیس شورای عالی استان‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 02 May 2018

با اجراي عملیات این طرح‌هاي عمرانی كه به طور مشارکتی بين شهرداری و اداره کل راه آهن یزد در محل پل‌های مذكور با حضور مسئولان كليد خورد، عرض پل‌های مذکور با دهانه فعلی که محدودیت قابل توجهی در تردد دارد به ۲۳ متر افزایش می یابد. این مجموعه در کل با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال و در طول پنج ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

«مرتضی الویری» ريیس شورای عالی استان‌ها در مراسم آغاز عملیات این دو طرح شهری یزد كه با مشاركت شهرداي و راه‌آهن يزد با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال در مدت پنج ماه اجرايي مي‌شود، اظهار کرد: اگر بخش خصوصی نیز به عنوان ضلع دیگر مشارکت‌ها وارد شود، برکات آن برای مردم بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح‌ها مورد علاقه شهروندان است و در قبال اجرای آنها، تسهیلاتی در تردد ریلی و اتومبیل برای شهروندان به وجود می‌آید.

«مهدی جمالی نژاد» شهردار یزد نیز در مراسم آغاز عملیات پل‌های آرمان و ۶۳ آزادگان به کم عرض بودن دهانه پل‌های مذکور اشاره کرد و گفت: کم عرض بودن دهانه این پل مشکلات زیادی را برای اهالی این منطقه محروم به وجود آورده‌است.

وي گفت: سال گذشته بیش از ۳۰۰ طرح داشتیم اما امسال تحول بزرگی در راه است و ابرطرح‌هايي را در زمین‌ های تفریحی، تفرجی و ترافیکی در دستور کار خواهیم داشت.

جمالي‌نژاد با بیان این که امسال سال ویژه‌ای برای شهرداری یزد است، بیان کرد: یقیناً پشتیبانی، حمایت و همراهی دستگاه‌های شهری و استانی می‌تواند در سرعت‌بخشی طرح‌ها بسیار مؤثر باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار