رئیس هیئت کوهنوردی فارس از برگزاری مسابقات قهرمانی دوی کوهستان در فارس طی سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد حسین جلالی با بیان اینکه مسابقات کوهنوردی نونهالان نیز در طول تابستان ۹۴ و بعد از ماه رمضان در فارس برگزار می شود، گفت: با تعاملات انجام گرفته با آموزش و پرورش و لزوم سرمایه گذاری بر نونهالان مستعد، اقداماتی برای استعدادیابی در این رشته ورزشی در سطح نواحی چهارگانه شیراز انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله با توزیع بروشورهایی در سطح مدارس درباره این رشته ورزشی در میان دانش آموزان اطلاع رسانی انجام شده، گفت: در طول تعطیلات تابستانی دانش آموزانی که مستعد شناخته شده اند زیر نظر اساتید مجرب هیئت آموزش خود را آغاز کرده اند.

رئیس هیئت کوهنوردی فارس در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سالن تخصصی سنگ نوردی در شیراز طی هفته دولت خبر داد و گفت: اگرچه هم اکنون نیز این سالن مورد استفاده قرار می گیرد ولی هنوز نواقصی درباره آن موجود است که با قول های داده شده، قرار است طی هفته دولت این سالن به شکل کامل افتتاح شود.

جلالی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش در هیئت رکن بسیار مهمی محسوب می شود، اعزام مربیان به منظور ارتقا سطح آن ها در سال جاری در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین اعلام کرد: در سال جاری علاوه بر مسابقات نونهالان، پیشکسوتان و مسابقات برای اعزام نفرات به تیم ملی، مسابقات قهرمانی استان نیز در حیطه دو کوهستان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار