مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از احداث پل هوايي عابرپياده به منظور تردد ايمن عابران پياده در بلوار شهيد لشگري خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،سعيد جهانگيري  با اعلام این خبر افزود: يکي از رسالت‌هاي سازمان، احداث پل هاي عابرپياده در نقاط مختلف سطح شهر است.

وي  افزود: با توجه به آمار تصادفات درون شهري بين خودرو و عابران پياده، احداث پل هاي عابرپياده نقش بسزايي در کاهش اين تصادفات دارد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصریح کرد: با توجه به نيازسنجي هاي صورت گرفته احداث پل هوايي عابرپياده در بلوار شهيد لشگري در دستورکار سازمان قرار گرفته است که تاکنون  طراحي اين پل انجام شده و به زودي عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

جهانگيري بيان کرد:با توجه به لزوم احداث پل هاي عابرپياده در محدوده هاي مختلف شهر به منظور تردد ايمن تر شهروندان از عرض معابر  سعي داريم هر ساله بخشي از اعتبارات سازمان را به اين منظور اختصاص دهيم.

وي خاطرنشان کرد: همچنين تصميم بر اين است که تا حد ممکن پل هاي عابر پياده اي که در شهر احداث مي‌شوند به آسانسور يا رمپ مجهز باشند تا سالمندان و معلولان جسمي_حرکتي براي استفاده از آن مشکلي نداشته باشند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: از شهروندان تقاضا داريم هنگام تردد از عرض معابر در مکان هايي که مجهز به پل هوايي عابرپياده است از اين پل ها استفاده کنند تا تردد ايمني را هنگام عبور از عرض معبر داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار