کد خبر: ۶۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹ 13 July 2015
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه جایگاه سوخت سیار در جاده چالوس مسقر شود، گفت: در مسیر کرج تا کندوان با توجه به ترافیک بالا، تنها یک جایگاه سیار وجود دارد که آن نیز تعطیل است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابوالقاسم باقری در جلسه ستاد تسهیل سفر استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای استانداری البرز با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: از 25 لغایت 28 تیرماه سال جاری آماده باش دستگاه های ایمنی و خدماتی در استان البرز آغاز می شود.
وی با بیان اینکه با توجه به حجم ترافیک بالا در طول مسیرهای مواصلاتی البرز به ویژه در جاده چالوس، بحث جایگاه‌های سوخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: در مسیر کرج تا کندوان با توجه به ترافیک بالا، تنها یک جایگاه سیار وجود دارد که آن نیز تعطیل است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: بحث استقرار جایگاه‌های سوخت سیار باید با مسئولیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان پیگیری شده و استقرار یابد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق و گاز باید تمهیدات لازم را با توجه به تعطیلات پیش رو مد نظر قرار دهند، گفت: باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شود تا مشکلاتی که در سال گذشته ایجاد شد، برای شهروندان و مسافران اتفاق نیفتد.
باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه در این ایام از استخرها و سدها برای شنا توسط مردم استفاده می‌شود، مسئولان سدهای کرج و طالقان باید اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد تلفات نباشیم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت استخرها بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز است، افزود: در همین راستا برای آگاه‌سازی مردم باید نصب تابلوها بر رودخانه‌ها با مسئولیت آب منطقه‌ای البرز انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اظهار داشت: اعلام یک طرفه شدن جاده چالوس سبب می شود حجم مسافران در روزهای تعطیل در این مسیر بیشتر شود که در این راستا باید مسیرهای جایگزین برای استفاده مردم اعلام شود تا از حجم ترافیک در این مسیرها کاسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار