مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به جانمایی 2000 سوله آجیل در مهد ایرانیان گفت: تا پایان امسال 500 آجیل فروش به این شهرک انتقال می یابند.
کد خبر: ۶۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 13 July 2015
 رضا قدیمی درخصوص جانمایی 2000 سوله آجیل در مهد ایرانیان اظهارکرد: در حال حاضر زیرساخت 3 شهرک تکمیل شده و آماده واگذاری به واحدهای صنفی است که از 2 هزار سوله مهد ایرانیان در حال حاضر 500 سوله آماده بهره برداری است.

وی درباره مجموعه خاورشهر و عباس آباد که متعلق به شرکت شهرک های صنعتی است، خاطرنشان کرد: متقاضیان و واحدهای صنفی از این مرکز بازدید داشتند که در نهایت با توجه به ایده آل های خودشان مکانی را انتخاب خواهند کرد که ما نیز در واگذاری واحدها به این افراد کمک می کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه این شهرک با سرعت در حال ساخت است، گفت: پیشرفت پروژه ها باتوجه به قول و مدت زمانی که تعیین کرده بودیم به بهره برداری خواهد رسید. فعالیت های روزانه در مهد ایرانیان در حال انجام است که اگر روسای اتحادیه قبول کنند تا پایان سال جاری 500 آجیل فروش به این مرکز انتقال می یابند.

قدیمی با تاکید بر اینکه در صورتی که صاحبان شهرک ها با شرایط مدنظر اتحادیه کنار آمده و تمهیدات لازم را در اختیار این افراد قرار دهند تمامی مسایل حل خواهد شد، افزود: البته نقش ما در این بین نزدیک کردن این 2گروه به یکدیگر است تا در شرایط بهتری قراردادها بسته شود. معمولا قرارداد شهرک های صنعتی 2 ساله بوده و در خاورشهر نیز ظرف مدت یک سال این امکان وجود دارد تا 800 سوله به افراد واگذار شود.

وی درخصوص نظر شورای شهر درباره واگذاری این شهرک ها گفت: تعیین اولویت ها انجام شده اما فرمانداری ایرادی گرفته بود که شاید در متن مصوبه دقت نکرده بودند زیرا مصوبه را خود فرمانداری در سال های گذشته تایید کرده بود. از سوی دیگر شورا موضوع سازمان محیط زیست را مطرح کرده بود که ما نیز تاییدیه محیط زیست را داریم. از سوی دیگر تصور می کردند که این شهرک ها در محدوده شهر تهران نیست اما خاورشهر در محدوده منطقه 15شهرداری تهران است و مشکلی از این بابت نداریم.

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران درخصوص زمان بندی انتقال صنوف گفت: زیرساخت ها همچون آب، برق، فاضلاب، جاده و راه ها تکمیل شده و طی 2 سال گذشته با کمک بخش خصوصی این 3 شهرک آماده شده و دیگر نوبت روسای اتحادیه و اعضای هیات رییسه است که با توجه به شرایط، بهترین ها را انتخاب کنند تا درنهایت عقد قراردادها انجام پذیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار