رئیس خانه معدن کرمان عنوان کرد
رئیس خانه معدن استان کرمان گفت: معدن‌کاران ما توانایی و استطاعات لازم را ندارند و با تنگناهای مالی برای گرفتن غرفه آبرومند در نمایشگاه معدن مواجه هستند.
کد خبر: ۶۱۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ 28 May 2018

عبدالرضا تحسینی پیش از ظهر امروز نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی با موضوع برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای معدن‌داران موثر است.

رئیس خانه معدن کرمان بیان داشت: مشکلی که وجود دارد این است که معدن‌کاران ما توانایی و استطاعات لازم را ندارند و تنگناهای مالی برای گرفتن غرفه آبرومند دارند بنابراین نیاز به حامی مالی است تا بتواند غرفه‌ای جنبی داشته باشند تا معدن‌کاران بتوانند محصولات خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: تیرماه به علت گرمای هوا زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه در کرمان نیست و اگر زمان برگزاری نمایشگاه به ماه دیگری منتقل شود بهتر است.

تحسینی افزود: معادن کوچک و متوسط می‌توانند خود را در نمایشگاه عرضه کنند و معادن بزرگ خصوصی و شبه دولتی هم مشکلی برای حضور ندارند و انتشار کتابچه نمایشگاه می‌تواند خیلی‌خیلی موثر باشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار