کد خبر: ۶۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 13 July 2015
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انتخاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در البرز خبر داد و گفت: این ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در البرز در اختیار سرمایه‌گذارانی که به این استان می‌آیند قرار داده می‌شود.
ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد خوشه‌بندی برای شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: مطالعات امکان‌سنجی برای خوشه‌های صنعتی البرز انجام شده و در حال حاضر 5 خوشه مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با مطالعات و انجام فعالیت‌های مربوط به امکان‌سنجی این خوشه‌ها، پیاده‌سازی خوشه‌های صنعتی انجام می‌شود، افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صورت گرفته تا این 5 خوشه‌ شناسایی شده عملیاتی شوند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه اعتبار لازم برای این موضوع در نظر گرفته شده است، گفت: مبلغی نیز برای ردیف خوشه‌های صنعتی در نظر گرفته شده تا این امر پیگیری شود که میزان آن باید از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی مشخص شود.
وی با اشاره به اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس اولویت‌بندی صندوق توسعه ملی، معاونت برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل صنعت و معدن البرز، 110 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در البرز انتخاب شده است.
موفق تصریح کرد:این 110 فرصت سرمایه‌گذاری در البرز در اختیار سرمایه‌گذارانی که به این استان می‌آیند قرار داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار