امام جمعه شیراز گفت:بیان اینکه آمریکا قصد دارد اقتصاد ایران را به دست بگیرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نامردند و این را در برجام نشان دادند، پس ما باید عزت خود را به آمریکا نشان دهیم.
کد خبر: ۶۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 05 June 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: آیت الله دژکام درمراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد و ارتحال امام خمینی در حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)گفت: امام راحل در پایان قرن بیستم میلادی، خداشناسی و خداپرستی را نه تنها به مردم ایران که به همه مردم جهان یادآوری و یاد خدا را در بین مردم زنده کرد .
امام جمعه شیراز با اشاره به تاثیر شخصیت امام خمینی (ره) در دیانت مردم بیان کرد: امام خمینی یکی از چهره‌هایی بود که خدا را دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: درس انقلاب اسلامی در قدم اول خداباوری و قدم دوم مردم محوری است.
وی بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران فقط پیشرفت اقتصادی نبود؛ احیای ارزش‌های اسلامی بود، در قرن بیستم و دوره مدرنیته انقلاب حرف از ایمان و ارزش‌ها زد و نتیجه آن شهدایی مانند مرتضی جاویدی بود.
آیت الله دژکام گفت: دشمن سعی دارد به صفوف مردم نفوذ کند، اما مردم با وجود همه مشکلات مقابل دشمن می‌ایستند.
وی با اشاره به شکست مستکبران و پیروزی نیرو‌های حزب الله در کشور‌های اسلامی، تاکید کرد: این شکست‌ها ابرقدرتی آمریکا را متزلزل کرد و نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه آمریکا قصد دارد اقتصاد ایران را به دست بگیرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نامردند و این را در برجام نشان دادند، پس ما باید عزت خود را به آمریکا نشان دهیم.
وی تصریح کرد: راه مبارزه با مشکلات اقتصادی مقاومت در برابر دشمنان است وما امروز مشغول جهاد کبیر هستیم که کار سختی است و ممکن است خیلی‌ها شما را سرزنش کنند، اما ما یاعلی گفتیم و از این سرزنش‌ها نباید ترسی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار