مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان:
تابناک: مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان گفت: استکبار جهانی وقتی شاهد فراگیر شدن روزافزون اسلام است با استفاده از رویکردهای مختلف سعی در اسلام‌هراسی دارد.
کد خبر: ۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 22 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌اکبر محمودی بعد از ظهر امروز در جمع هنرمندان بسیجی شهرستان لنجان، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی به‌ویژه، انگلیس، آمریکا و صهیونیست با تکیه به قدرت رسانه‏ به روش‌های مختلف سعی می‌کنند مفاهیم موردنظر خود را در ذهن مخاطبان به خصوص جوانان ما نهادینه کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام همیشه سعی کرده‌اند با روش‌های مختلف چهره اسلام را در اذهان جهانیان تصویری غیرواقعی جلوه دهند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لنجان تصریح کرد: استکبار جهانی وقتی شاهد فراگیر شدن روزافزون اسلام در سراسر جهان است با استفاده از رسانه‌های خود سعی در اشباع کردن دنیای اسلام توسط برنامه‏‌های غیراخلاقی خود دارد تا افکار مسلمانان را مخدوش کند.

وی با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، متذکر شد: به دلیل عدم موفقیت توطئه‌های شیاطین جهان با استفاده از گروه‌های تروریستی همچون داعش در اسلام‌هراسی، رویکرد هجوم آنها به سمت مقدسات دین اسلام همچون پیامبر اسلام (ص) رفته و سعی دارند با توهین به مقدسات مسلمانان چهره اسلام را مخدوش سازند.

محمودی با اشاره به اینکه مقدسات اسلام برای مسلمانان ارزشمند است، اضافه کرد: صهیونیست‌ و دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر اکرم (ص) در تلاش هستند در جامعه اسلامی تنش ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا یابند لذا هنرمندان بسیجی نباید در برابر فعالیت‌های دشمنان غافل شوند و با بصیرت و آگاهی خود باید توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

وی اضافه کرد: توهین به شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) با موج عظیم اعتراضات مسلمانان جهان و حتی دیگر ادیان آسمانی مواجه شد و تکلیف ما در برخورد با توطئه‌های دشمنان اسلام، خلق آثار هنری در زمینه‌های مختلف برای بصیرت‌افزایی در جامعه و معرفی اسلام ناب محمدی در سراسر جهان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار