دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و تمامی مقاطع بالاتر دانشگاهی می توانند با شرکت در دوره های تک پودمان در مرکز آموزش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گواهی مهارت دریافت نمایند.
کد خبر: ۶۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 14 July 2015

به گزارش خبرنگار ما، معاون آموزشی و دانشجویی این مرکز با بیان این مطلب افزود: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و تمامی مقاطع بالاتر دانشگاهی که مایل به اخذ مهارت های مرتبط با بخش کشاورزی و دامپزشکی هستند می توانند برای ثبت نام به مرکز آموزش مراجعه نمایند .

دکتر علیرضا دهناد خاطرنشان کرد: آموزش دوره های علمی کاربردی به شیوه دوره های تک پودمان مهارتی در 8 گروه علوم باغی، علوم دامی، دامپزشکی، علوم زراعی، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فنی مهندسی و ماشینهای کشاورزی و منابع طبیعی و آب و خاک برای تمام فصول سال در مرکز آموزش جهادکشاورزی برگزارخواهد گردید.

وی گفت: این دوره ها توانمندیها و مهارتهای مورد نیاز یک شغل خاص را در سطوح آموزش عالی به متقاضیان آموزش خواهد داد که مدت زمان این دوره ها 160 الی 480 ساعت خواهد بود.

معاون آموزشی این مرکز افزود: فراگیران پس از اخذ گواهی دوره ها در اولویت استفاده از تسهیلات بانکی جهت فعالیت در بخش کشاورزی برخوردار خواهند گردید.

شایان ذکر است در صورت به حد نصاب رسیدن کلاسها شرکت کنندگان از تخفیف شهریه نیز برخوردار خواهند بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار