کد خبر: ۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 14 July 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از برگزاری دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، اسدالله جعفری ظهر امروز در نشستی که به مناسبت هماهنگی این جشنواره در اداره ارشاد اسلامی فردیس برگزار شد، اظهار کرد: دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز در قالب 6 رشته هنری از 22 الی 30 آذرماه سال‌جاری به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار خواهد شد.
وی افزود: از میان هفت رشته اصلی در حوزه هنرهای تجسمی، هنرمندان استان البرز در قالب رشته‌های نگارگری، نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی، خوشنویسی و سفالگری در دومین جشنواره هنرهای تجسمی البرز به رقابت خواهند پرداخت و آثار راه یافته به جشنواره در بهترین گالری‌ها و نگارخانه‌های موجود در استان البرز در معرض دید عموم هنرمندان و هنردوستان قرار خواهد گرفت.
جعفری با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور برگزاری هر چه مناسب‌تر این رویداد ارزشمند هنری در شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده افزایش برنامه‌های بخش جنبی در این جشنواره در دستور کار قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: همچنین به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی این جشنواره درصدد هستیم تا مقدمات و اعتبارات لازم برای بیمه آثار هنری علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره استانی را فراهم کنیم تا هنرمندان با فراغت خاطر نسبت به ارسال و تحویل آثار ارزشمند خود به این جشنواره اقدام کنند.

جعفری اضافه کرد: بی‌شک این ابتکار که برای نخستین‌بار در سطح جشنواره‌های هنری استان البرز صورت می‌گیرد، می‌تواند موجب ارتقای سطح آثار موجود در دومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی البرز شود.
وی ابراز امیدواری کرد؛ با حمایت و مشارکت سایر ادارات و دستگاه‌های موجود در استان البرز و شهرستان فردیس و همچنین مشارکت مطلوب بخش خصوصی با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های والای هنری موجود در میان هنرمندان شهرستان فردیس شاهد برگزاری هر چه بهتر و مناسب‌تر این جشنواره باشیم.

جعفری گفت: به زودی فراخوان این جشنواره تنظیم و اطلاع‌رسانی می‌شود لذا از همه هنرمندان رشته‌های مذکور دعوت می‌کنیم تا با خلق و ارسال آثار ارزنده هنری خود به این جشنواره به شکوفایی و پویایی هر چه بیشتر حوزه جذاب و پرافتخار هنر استان البرز کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار