کد خبر: ۶۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 15 July 2015
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از صدور دو هزارو500 مجوزسرمایه گذاری درمناطق مختلف استان خبرداد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، ایرج موفق شامگاه گذشته درمراسم تقدیرازاصناف، واحدهای صنعتی و معدنی برتراستان گفت: درحال حاضر بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی و معدنی دراستان مجوز فعالیت دارند که برخی ازآنها فعال و برخی نیمه‌فعال هستند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه براین دو هزارو 500 مجوز سرمایه گذاری نیزدراستان صادرشده که ساخت بیش از هزار مورد ازآنها تا 40 درصد پبشرفت داشته است.
موفق ادامه داد: با تکمیل این واحدها به زودی شاهد فعالیت بیش از هزار واحد صنعتی دراستان خواهیم بود که این فعالیت زمینه اشتغالزایی افراد زیادی را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با صندوق توسعه ملی گفت: متاسفانه امکان معرفی طرح‌های کمتراز پنج میلیارد تومان به این صندوق وجود ندارد و همین باعث شده واحدهای کوچک و متوسط اقتصادی استان با مشکل مواجه شوند.
این مسئول اظهارکرد: به تازگی کارگروه رفه موانع تولید دراستان تشکیل شده که امیدواریم خروجی تصمیم‌گیری‌های این کارگروه زمینه رفع مشکلات بخش تولید را فراهم کند.
موفق خاطرنشان کرد: برای این کارگروه هنوز سقف تسهیلاتی درنظرگرفته نشده است که همین امردست اعضای این کارگروه را برای رفع مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی تا حدودی بسته است.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ابرازکرد: باید تمهیداتی برای تعیین سقف تسهیلاتی برای این کارگروه ازسوی مسئولین مربوط اندیشیده شود.
وی در پایان گفت: توسعه اقتصادی استان درگرو مشارکت بخش دولتی با خصوصی است؛ چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند تمامی اهداف اقتصادی پیش بینی شده را محقق کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار