امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه منکر وجود برخی از مشکلات نیستیم گفت:دشمن می‌کوشد سیاه نمایی کرده و ناکارآمدی نظام اسلامی را جلوه دهد ازاین‌رو باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 07 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به اتفاقاتی که در این مدت در کشور رخ داد ازجمله ماجرای ارز، فروش سکه، اعتصاب کامیون داران، گرانی و مشکل آب و قطع برق در برخی از شهرها، اظهار داشت: هیچ‌یک از این مسائل نشان‌دهنده این نیست که کشور و نظام اسلامی دچار بحران شده است.

وی با تأکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی در هیچ صورتی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دست نکشیده و همواره پاسدار آن هستند، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، چشم‌انداز نظام قطعاً ازآنچه پشت سر گذاشته‌ایم، روشن‌تر و امیدوارانه‌تر است.

طالبی با بیان اینکه کمبودها، مشکلات و معضلات موجود، درخواست‌ها و مطالبات به‌حق و مشروع مردم را انکار نمی‌کنیم، بر لزوم تلاش و همت جهادی و انقلابی مسؤولان خرد و کلان کشور برای پیگیری و رفع این مشکلات، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تأکید کرد.

خطیب جمعه اقلید عنوان داشت: دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های نظام اسلامی بوده و می‌خواهند ملت را به بهانه‌های واهی مقابل نظام قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمن می‌کوشد سیاه نمایی کرده و ناکارآمدی نظام اسلامی را جلوه دهد ازاین‌رو باید هوشیار باشیم.

امام‌جمعه اقلید به توطئه دشمن در برجسته کردن برخی از نقاط ضعف نظام ازجمله وجود مدیرانی غیر جهادی و انقلابی که کم‌کاری می‌کنند، اشاره و بیان کرد: تریبون نماز جمعه همواره برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و حق‌وحقوق مردم می‌کوشد و تحت ولایت ولی امر مسلمین، فرمان‌های رهبری را به مسؤولان گوشزد می‌کند.

طالبی گفت: مگر می‌توان حضور حماسی فرزندان این ملت شریف در دفاع مقدس، 40 سال پایداری در برابر آمریکا و جهان خواران عالم، دفاع از حرم‌های مطهر ائمه اطهار در عراق و سوریه، مساعدت و نوع‌دوستی در حوادث و بلایای طبیعی ازجمله کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و... فراموش کرد.

وی به فرغون به دست گرفتن و کمک امام‌جمعه سرپل ذهاب در زلزله اخیر، همت امام‌جمعه خرمشهر که سیم جوش به دست گرفته و لوله‌های آب آشامیدنی را جوش می‌داد و... اشاره و تصریح کرد: ائمه جماعات هرگاه و هر جا که لازم بوده و باشد، درصحنه حاضر شده و انجام‌وظیفه می‌کنند.

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه امام خمینی(ره) دشمن را به ما معرفی کرد، عنوان داشت: آمریکا سردمدار دشمنان نظام اسلامی است و تمام غائله‌های موجود در دنیای اسلام زیر سر این جنایتکار است.

خطیب جمعه اقلید به برخی از جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکا از دهه 30 تاکنون اشاره و تأکید کرد: باید هوشیار و بصیر باشیم چراکه امروزه آمریکا مزدوران و نوچه‌های خود را در سراسر جهان علیه ما بسیج کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار