حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت:در شرایط فعلی حفظ ایران مهمترین اولویت است زیرا دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که حمله نظامی به ایران جواب نمی‌دهد و به وسیله محدودیت‌های اقتصادی ودر تنگنا قرار دادن مردم می‌توان بر ایران چیره شد و این کشور بزرگ و مهم منطقه را تجزیه کرد.
کد خبر: ۶۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 08 July 2018

 

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:اما خوشبختانه مردم ایران ثابت کرده اند که برای حفظ کشور هر سختی را تحمل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد:مردم به پایان جنگ، دوران سازندگی و اصلاحات و در مجموع توسعه سیاسی و اقتصادی کشور امید داشته اند.

فرماندار شهرستان روانسر اظهار داشت:مردم دادن هزینه به خاطر کشور را قبول می‌کنند، اما در کنار آن خواهان تلاش دولتمردان برای حل مشکل هستند و تا زمانی که دولت با رایزنی‌های سیاسی و دیپلماتیک مشکلات را حل کند مردم در کنار دولت و نظام می‌ما نند.

ویسمرادی تصریح کرد: در حال حاضر سه راه پیش رو داریم، یا باید تسلیم نشویم، اما اختلافات داخلی را ادامه دهیم که این راه حل خود منجر به بدتر شدن اوضاع می‌شود، یا باید تسلیمآمریکا بشویم و هر چه آن‌ها می‌گویند قبول کنیم که این امر هم با عزت ایرانیان همخوانی ندارد.

وی ابراز داشت: بهترین راه حل آن است که امید در جامعه و اعتماد به دولت را حفظ کنیم، اختلافات درون کشور را کنار بگذاریم و دولت با آسودگی خاطر به دنبال راهکاردیپلماتیک باشد.

 

ارضی کشور بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، از دولت خواستند هرچه سریعتر برای رفع مشکلات اقتصادی و کوتاه کردن دست رانت خواران و مفسدان

اقتصادی از بیت المال اقدام کن

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار