کد خبر: ۶۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 16 July 2015

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز از اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان هفت هزارو 600 سبد کالا به نیازمندان خبر داد.

حسین دیناروندی روز پنجشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا، افزود: در ماه مبارک رمضان با برپایی سفره های افطاری در قالب سفره های مهربانی و توزیع سبد کالا بین اقشار بی بضاعت شامل (ایتام، معلولین ،سالمندان و خانواده های زندانیان ) که جامعه هدف ما در سطح استان هستند کمک کند.

دیناروندی اضافه کرد: هرساله در آستانه ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر در سطح استان برگزار می شود.

دیناروندی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری آن اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از طریق جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های غذایی برای افراد بی بضاعت و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست است.

وی افزود: این طرح به همت خیرین، نیکوکاران و داوطلبان در ماه مبارک رمضان انجام می شود و امسال نیز مانند سنوات گذشته جمعیت هلال احمر استان البرز در سراسر ماه رمضان با استقرار 17چادر سلامت با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی عموم مردم نیکوکار توانست اقدام به برپایی 152 سفره مهربانی به ارزش ریالی 879 میلیون ریال و تهیه و توزیع یکهزارو 545 سبد کالا به ارزش ریالی یک میلیارد و 110 میلیون ریال با مشارکت 182 عضو داوطلب و 68 خیر نیکوکار در 14 خانه داوطلبی در سراسر استان البرز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار