نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تامین اجتماعی جوابگوی حجم عظیم فعالیت‌های این سازمان نیست.
کد خبر: ۶۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 17 July 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تامین اجتماعی دشتستان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و روز تامین اجتماعی و بهزیستی اظهار داشت: یکی از اداراتی که با قشر متوسط و ضعیف سر و کار دارد تامین اجتماعی است و افرادی که نیاز به حمایت دارند در واقع این حمایت آنها را به زندگی امیدوار می‌کند.

وی خطاب به مسئولان اداره تامین احتماعی دشتستان افزود: روحیه کمک به مردم را حفظ کنید و هرچقدر می‌توانید در انجام کارهای مردم سرعت ببخشید که هرکاری برای نیازمندان انام بدهیم همان اندازه خداوند دست ما را می‌گیرد.

موسوی‌نژاد با اعلام رضایت کامل از مجموعه مدیریت و همکاران تامین اجتماعی دشتستان در خدمت‌رسانی به مخاطبان خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که در استان بوشهر از ظرفیت‌های اشتغال و صنعت و صنایع استفاده نمی‌شود.

وی یکی از مشکلات تامین اجتماعی را کمبود اعتبارات اعلام کرد و بیان داشت: اگر وظیفه‌ای به‌عهده سازمان تامین اجتماعی گذاشته می‌شود باید بودجه آن هم تخصیص یابد که متاسفانه اینگونه نیست.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه جامعه به سمت بازنشستگی می‌رود مشکلات تامین اجتماعی در سال‌های آینده بیشتر خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لزوم توجه بیشتر به قشر کارگر در جامعه گفت: هر ماه 100 هزار سهمیه بیمه کارگری ابلاغ می‌شود که مجموعه تامین اجتماعی در استان بوشهر باید از این سهمیه بیشتر برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار کردیم بر تخصیص سهمیه بیشتر بیمه کارگری تاکید کردیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان داشت: در جلسه‌ای که با معاون رئیس جمهور داشتیم نیز بر متقاعد کردن سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت تاکید شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار