مدیر کل راه وشهرسازی مازندران خبرداد؛
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در مهر ماه سالجاری خبرداد .
کد خبر: ۶۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 25 July 2018

به گزارش خبرنگار ما مهندس عبداله بهادری مديركل راه و شهرسازي استان و رئيس دستگاه نظارت انتخابات عنوان نمود: تعداد 53 نفر از اعضای واجدصلاحیت در پایه یک مهندسی جهت حضور در انتخابات پیشرو ثبت نام نمودند که شامل رشته های اصلی (عمران ، معماری ، برق ، مکانیک ، نقشه برداری ، ترافیک و شهرسازی ) می باشد .
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ابراز کرد : تاکنون بیش از 10 جلسه رسمی با اعضای هیئت اجرائی درخصوص تسهیل در روند ثبت نام اعضا و چگونگی نحوه انتخابات برگزار گردید .
عضو شورای اداری استاندلری مازندران اظهار داشت : مازندران با دارا بودن 35000 مهندس که حدود 14000 نفرآن دارای پروانه اشتغال هستند ظرفیت بسیار بالایی دارد که می تواند در بخش ها مختلف صنعت ، تولید و سایر بخش ها با بکارگیری درست از این قابلیت و توانایی می تواند موجبات توسعه و پویایی استان را فراهم سازد .
مهندس بهادری با تاکید بر نقش محور مهندسین در سازندگی استان وکشور افزود: مهندسین با حضور در انتخابات می توانند در عملکرد و نوع فعالیت های نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.
در این دوره از انتخابات مطابق سنوات گذشته بیشترین ثبت نامی در رشته عمران و کم ترین در رشته ترافیک می باشد
شایان ذکر است ، مهندس عبدالله بهادری به سبب اجرای صحیح رعایت قوانین ونیز توانایی در اجرای مدیریت علمی، که سبب کاهش تلفات جانی و تصادفات جاده ای در مسیرهای جاده ای مازندران شده است بعنوان برترین مدیرکل قانون مدار مازندران ازسوی استاندار مازندران لوح سپاس دریافت کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار