کد خبر: ۶۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 19 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدفرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استفاده از سلاح در برنامه‌های جشن ازدواج این استان هشدار داد و گفت: اگر در باغ‌ها و تالارها چنین اقدامی شود مسئولان چنین اماکنی در وهله نخست باید پاسخگو باشند.
سردار غلامعباس غلامزاده با بیان اینکه استفاده و حمل سلاح تبعات ناخوشایند بسیار زیادی در جامعه دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده بسیار مصمم و جدی است و به همین منظور همه تلاش خود را برای مقابله با این معضل خواهیم کرد.
وی حمل و استفاده از سلاح را موجب بروز بسیاری از مشکلات خواسته و ناخواسته دانست و افزود: از مشکلاتی که اکنون در استان وجود دارد، استفاده از سلاح در برنامه‌های جشن و به خصوص جشن ازدواج است.
این فرمانده ارشد انتظامی بیان کرد: به همین منظور نیروی انتظامی برنامه‌هایی دارد که یکی از آن‌ها به لزوم پاسخگویی مسئولان باغ‌ها و تالارها برمی‌گردد و اگر در چنین اماکنی کسی مبادرت به استفاده از اسلحه برای جشن و شادی کند، مسئولان این اماکن باید پاسخگو باشند.
غلامزاده تصریح کرد: به همین منظور برای ما استفاده از سلاح مجاز و غیر مجاز در تالارها و باغ‌های تفریحی تفاوتی ندارد و اصل را بر این گذاشته‌ایم که نباید از سلاح در چنین برنامه‌هایی استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از دغدغه‌های مسئولان و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را نزاع‌های دسته جمعی دانست و گفت: در برخورد با این جرم مصمم هستیم با همکاری یکدیگر برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم تا ریشه چنین جرمی که وجهه استان را تا اندازه‌ای بد جلوه داده خشکیده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار