وزیر نیرو:
وزیر نیرو در افتتاح نیروگاه غدیر شهرستان مهریز با بیان اینکه در کشور ظرفیت های متعددی شکوفا نشده است؛ اولین و اصلی ترین منبع در برخورد با چالش ها را منبع ارزشمند انسانی دانست.
کد خبر: ۶۳۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 28 July 2018

به گزارش تابناک یزد نیروگاه 10 مگاواتی غدیر شهرستان مهریز با حضور وزیر نیرو و مسئولان استان یزد افتتاح شد.
رضا اردکانیان در آیین افتتاح این نیروگاه با تاکید بر اینکه وزارت نیرو تمام ظرفیت خود را برای استفاده در شرایط ویژه در نظر گرفته است؛ اظهار داشت: همه تلاش ما در وزارت نیرو بر این مهم است که برای صنایع خدمات پشتیبانی لازم را فراهم کنیم.
وی در ادامه افزود: در شرایط خاص به منظور تسهیل تولیدات صنایع و در راستای پشتیبانی از آنان در مسیر تولید انرژی پایدار و مطمئن گام برداشته ایم.
اردکانیان با بیان اینکه اصلی ترین منبع ما در برخورد با چالش ها منبع تجدید پذیر انسانی است؛ تصریح کرد: ظرفیت های متعددی در کشور می باشد که تاکنون شکوفا نشده است. منبع ارزشمند انسانی از مهمترین و اصلی ترین منابع ما در برخورد با چالش ها است.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه باید از تحریم ها برای نوآوری بیشتر استفاده کنیم؛ تشریح کرد: کشور ما با یک برخورد غیرمتمدنانه در سطح بین المللی و با مشکلاتی چون تحریم ها مواجه شده است. باید تلاش کنیم از این تنگناهای موجود برای رونق و نوآوری های بیشتر استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت های انسانی و ذخائر عظیم کشور دوران سختی را که پیش روی ما است به یک دوران طلایی تبدیل کنیم.
اردکانیان با اذعان بر اینکه دولت در تلاش است تا زیر ساخت ها و هماهنگی های لازم را برای صنایع فراهم کند؛ خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور صنایع نیز برای تامین خدمات زیربنایی مورد نیاز خود مانند آب و برق مشارکت فعالی داشته باشند. دولت به طور قطع در تلاش است تا زیر ساخت های لازم را تامین کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار