مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به آغاز فصل تئاتر در سطح شهرستانهای استان یزد،اظهار امیدواری کرد که دانایی،تعامل و انگیزه در دل فصل تئاتر یزد شکل بگیرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 01 August 2018

مجید جوادیان زاده در افتتاحیه سومین فصل تئاتر استان یزد با بیان این مطلب افزود:فصل تئاتر باید فصل بهاری برای هنرمندان این رشته باشد تا بتواند روند رو به جلو این هنر در استان یزد کامل شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه فصل تئاتر یک رویداد ماندگار هنری برای استان یزد است،افزود:هدف از برگزاری فصل تئاتر ایجاد یک جریان منسجم آموزشی برای ارتقاء تئاتر در سطح استان یزداست.

جوادیان زاده گفت:امسال سومین دوره فصل تئاتر در شهرستانهای؛میبد،اردکان،ابرکوه،تفت،مهریزو بخش ابراهیم آباد آغاز می شود.وی در عین حال گفت:جامعه زرتشتیان یزد و اتباع خارجی دریزد هم امسال از فصل تئاتربهرهمند خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه از برگزاری جشنواره تئاتر استانی خبر داد.جوادیان زاده گفت:بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان یزد ١٣ الی ١٥ شهریوره برگزار می شود.

در این نشست همچنین روسای نجمن نمایش شهرستانهای استان یزد به ارائه برخی پیشنهادات و نظرات در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن فصل تئاتر و بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان یزد پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار