ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: هم‌اکنون 10 هزار نفر در یک هزار و 162 کارگاه بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی شهرستان مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۶۳۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 04 August 2018

 «عباسعلی دهقانی زاده» با اشاره به این که 80 درصد کارگران شهرستان، مرد هستند، افزود: 9 هزار و 500 نفر در بخش‌های خدمات و کشاورزی و بقیه در واحدهای صنعتی منطقه فعالیت دارند.

وی با بيان اين كه بکارگیری شهروندان خارجی غیرمجاز از سوی کارفرمایان ایرانی ممنوع است، ادامه داد: علاوه بر نظارت بر بكارگيري افراد مجاز در كارگاه‌هاي صنعتي و اجرای صحیح مقررات قانون کار، همواره بازرسي از آئین‌نامه‌های ایمنی و بهداشت و نظارت بر رعایت اصول پیشگیری از حوادث ناشی از کار دنبال مي‌شود.

این مسئول، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استفاده کارگران از استراحتگاه‌ها و زائرسراها و پیگیری انجام فعالیت‌های ورزشی از جمله برنامه‌های رفاهی این اداره براي قشر زحمتكش كارگر ذکر کرد.

دهقانی زاده به فعالیت‌های بخش تعاون شهرستان نيز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 1396 با تشکیل 378 شرکت تعاونی با 10 هزار و 123 نفر عضو، زمینه اشتغال دو هزار و 469 نفر در شهرستان فراهم شد.

به گفته وي، شرکت‌های تعاونی شهرستان در دو بخش تولیدی و توزیعی در امور کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن، عمران شهری، روستایی، تهیه و توزیع کالا، مسکن، خدمات و سایر نیازمندی‌ها فعالیت دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار