کد خبر: ۶۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 20 July 2015

رئیس بیمارستان شهید باهنر کرج با بیان اینکه تعدادی از مصدومان و حادثه‌دیدگان حادثه سیل شب گذشته در روستای سیجان به بیمارستان شهید باهنر کرج منتقل شدند، اظهار داشت: حال عمومی کلیه مصدومان این حادثه خوب و مناسب است.
احمد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه تعدادی از مصدومان و حادثه‌دیدگان حادثه سیل شب گذشته در محور کرج- چالوس در روستای سیجان به بیمارستان شهید باهنر کرج منتقل شدند، اظهار داشت:در بین مصدومان اعزامی به این بیمارستان یک نفر فوت شده بود.
وی با تاکید بر اینکه 5 نفر از آسیب‌دیدگان در بیمارستان شهید باهنر بستری و سه تن دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: از لحظه اعلام حادثه بیمارستان در حالت آماده باش قرار گرفت.
رئیس بیمارستان شهید باهنر با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در راستای ارائه خدمات مورد نظر به مصدومان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: شب گذشته 5 مصدوم و یک نفر فرد فوت شده توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.
مهدوی با اشاره به اینکه 3 نفر دیگر از مصدومان صبح امروز به بیمارستان ارجاع داده شدند، تاکید کرد: خوشبختانه حال عمومی کلیه مصدومان این حادثه خوب و مناسب است.
وی با اشاره به اینکه به سبب جریان شدید سیل این افراد از ناحیه سینه و کمر دچار آسیب شدند، بیان کرد: آسیب دیدگی این اشخاص درمان شده  و تحت نظر هستند.
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان آمادگی پذیرش مصدومان احتمالی را دارد، یادآور شد: متخصصین ارتوپد در بیمارستان حضوری فعال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار