سومین دوره فصل تئاتر استان یزد با استقبال مخاطبان مواجه شد به طوري كه جامعه زرتشتیان و اتباع خارجی نيز هم امسال از فصل تئاتر بهره‌مند شده‌اند .
کد خبر: ۶۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 05 August 2018

«مجید جوادیان‌زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در اين باره گفت: در طول سال‌های گذشته بحث برپایی کارگاه‌های آموزشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و امسال برای سومین بار به همت انجمن هنرهای نمایشی استان یزد به صورت جدی‌تری در حال انجام است .

وي با بیان این ‌که مهم‌ترین هدف این کارگاه‌ها تولید تئاتر است، افزود: پرورش و تربیت استعدادهای جوانان و این ‌که منجر به تولید تئاتر و گسترش اجراهای عمومی در سطح استان‌ها شود از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین خروجی‌های این دوره‌های آموزشی است .

جواديان‌زاده با ابراز امیدواری از این که فصل تئاتر یک رویداد ماندگار هنری برای استان یزد باشد، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری فصل تئاتر ایجاد یک جریان منسجم آموزشی برای ارتقاء تئاتر در استان است.

گسترش اجراهای عمومی و تربیت استعدادهای جوان از خروجی پروژه آموزشی فصل تئاتر استان یزد اعلام شده است كه امسال براي سومین دوره در شهرستان‌های میبد، اردکان، ابرکوه، تفت، مهریز و بخش ابراهیم‌آباد در حال برگزاري است.

امسال بنا به درخواست‌ جامعه زرتشتیان و اتباع خارجی، اين گروه‌ها نيز از فصل تئاتر شامل برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و نمايش عمومي تئاتر بهره‌مند خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار