تابناک: فردی که تصاویر شخصی و خانوادگی یکی از اقوام خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینترنت منتشر کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 21 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد پروفایلی با نام و مشخصات وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصاویر و فیلم‌های شخصی و محرمانه پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مصطفی مرتضوی ادامه داد: با اظهارات شاکی پرونده بلافاصله کارشناسان این پلیس دست به کار شده و با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبر توانستند منشاء انتشار این تصاویر را به دست آورده و فردی که اقدام به این عمل مجرمانه کرده بود را ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم پسر دائی شاکی است، افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از ارتکاب این عمل را اختلاف انتقام جویی از شاکی عنوان کرد.

مرتضوی با هشدار به تمامی افرادی که قصد سوء استفاده از طریق فضای مجازی را دارند، گفت: افرادی که اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خصوصی افراد بدون اجازه آن‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی کنند، برابر قانون دستگیر و متحمل مجازات خواهند شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار