شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی در  کوچه شمس به عنوان  یکی از پرترددترین کوچه های شهر به اتمام رسیده و  درحال حاضر  قابل بهره برداری برای شهروندان است.
کد خبر: ۶۴۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 14 August 2018

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان روز یکشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ساماندهی کوچه شمس به لحاظ کاهش ترافیک، کف سازی مناسب  و اصلاح بصری در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر این عملیات به نحو احسن اجرا شده و  فعالیت های عمرانی آن به اتمام رسیده است.

 لطف‌اللهیان ضمن تشکر از همکاری و تعامل پزشکان شهر در اصلاح تابلوهای کوچه شمس بیان کرد: حرکت خودجوش پزشکان اردبیل در جمع آوری اغتشاشات بصری قابل تقدیر است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این کوچه با زیباترین سنگفرش کف سازی شده و آماده بهره برداری برای شهروندان است ادامه داد: عملیات عمرانی در شهر کاملا واضح و در دید عموم شهروندان است، چراکه تمام اهتمام مجموعه شهرداری اردبیل اتمام پروژه‌های عمرانی در شهر است.

وی همچنی گفت: هیچ گونه ابهامی در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی نیست و چنانچه لازم باشد  اطلاعات کافی به منظور نظارت در روند پروژه‌های عمرانی  به شورا  ارسال خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر پروژه‌های متعدد عمرانی و فرهنگی در حال اجرا است، مجموعه مدیریت شهری فرصتی برای ورود به مسائل حاشیه ای ندارد چرا که منافع شهر و شهروندان در اولویت قرار دارد.

لطف اللهیان افزود: ضروری است رفتارها و اقدامات ما در همه حوزه‌ها به نفع شهر و شهروندان باشد چرا که با حاشیه‌سازی و برخی اظهارات نسنجیده نمی‌توان در فضای خدمت‌رسانی به مردم خدشه و خللی وارد کرد.

وی همچنین ادامه داد: مجموعه شهرداری به دور از مسایل حاشیه‌ای اصلی‌ترین وظیفه و رسالت خود را ارائه خدمات به مردم هدفگذاری کرده و ما یقین داریم با همراهی تمامی اعضای شورای شهر تلاش می‌کنیم تا در چارچوب قانون و وظایف و اختیاراتی که داریم در خدمت شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اردبیل انایوردوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
پس پزشکان به پشت بیمارستان امام قراربودبرند؟؟؟بااینکارپزشکان درسرچشمه میمانندوترافیک تشدیدمیشود.اگرم روزی ازسرچشمه پزشکان برندهزینه سنگ فرش شمس وطوی معصومین ازجیب بیت المال اسراف خواهدشد.
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
رفتن و نرفتنشان دست مسئولین استان هست مگر پروانه نمی گیرند شرایط استانداردی برای مطب پزشگان تعریف و اجراء بشود . چطور برای تمدید پروانه بقال سر گوچه جهت اخذ تاییدیه اداره بهداشت از آنها روپوش و لوله کشی آب و روشویی و کاشی کاری و....طلب مینماید از این همقطار های خودشان نیز حداقل سهولت دسترسی به پارکینگ خودرو ، سرویس بهداشتی و آسانسور داخل ساختمان مطب و آزمایشگاه و فضای عمومی مناسب و کافی و روشنایی مناسب داخل مطب و ....جهت تمدید پروانه مطب مطالبه نمایند تا یک عده از مطب هایی که فاقد آن هستند و نمی توانند تامین نیز نمایند دنبال محیطهای مناسب و استاندارد باشند.و کمتر مراجعه کنندگان را دچار زحمت نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار