نماینده مردم شیراز در مجلس: می‌توانستیم استیضاح را پس نگیریم و حتی در جلسه معارفه استاندار جدید شرکت نکنیم اما ازآنجاکه مقام معظم رهبری دوگانگی را در شرایط فعلی کشور به صلاح نمی‌دانند و بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در فارس موضوع استیضاح وزیر کشور منتفی است.
کد خبر: ۶۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 22 July 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: سید حسین ذوالانوار بابیان اینکه پیگیری مطالبات مردم و هموار کردن مسیر توسعه فارس باید موردتوجه و تأکید جدی قرار گیرد، اظهار داشت: به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه از فضای کار و تلاش حمایت کرده‌ام.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در فارس و تولیت آستان شاه‌چراغ (ع) مبنی بر ضرورت حفظ وحدت، همدلی و هم‌زبانی و حل مسائل و مشکلات ایجادشده، بیان کرد: رهنمودهای آیت‌الله ایمانی همیشه راهگشای مشکلات بوده است و به‌یقین در این بحران نیز نقشه راهبردی خواهد بود.

وی افزود: ناراحتی مجمع نمایندگان این استان از وزیر کشور در مورد عدم توجه به نظرات نمایندگان درعین‌حال وعده پیشین وی بود و همین امر منجر به ارائه درخواست استیضاح به هیئت‌رئیسه مجلس شد که این موضوع را بیانات امام‌جمعه شیراز منتفی کرد.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت یادآور شد: می‌توانستیم استیضاح را پس نگیریم و حتی در جلسه معارفه استاندار جدید شرکت نکنیم اما ازآنجاکه مقام معظم رهبری دوگانگی را در شرایط فعلی کشور به صلاح نمی‌دانند و بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در فارس موضوع استیضاح وزیر کشور منتفی است.

وی ادامه داد: موضوع اختلاف‌نظر مجمع نمایندگان فارس با وزیر کشور در مورد انتخاب استاندار فقط آشنایی کامل فرد منتخب با این استان و دارا بودن سوابق کاری درخشان در حوزه اجرایی و نه مباحث قومی و قبیله‌ای بود.

ذوالانوار افزود: آنچه برای نمایندگان مجلس اهمیت دارد رفع محرومیت‌های این استان و هموار شدن مسیر توسعه است و نمایندگان مردم فارس نیز چیزی جز توسعه این استان نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: دغدغه نمایندگان مانند دغدغه بزرگان این استان و مردم استفاده از نیروهای متخصص است که خدمت را بر اهداف گروهی ترجیح دهند.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت خاطرنشان کرد: هدف تمام خدمتگزاران نظام باید این باشد که آنچه شایسته مردم ولایتمدار فارس است تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار