فرماندار ویژه فسا از افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی و درمانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان با صرف اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 25 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا احداث چندین راه روستایی، آغاز اجرای پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی خیّر ساز فرهنگیان، افتتاح دبیرستان و آموزشگاه خیّر ساز و ساخت و نوسازی ۱۸۵ واحد مسکونی توسط بهزیستی را از مهمترین طرح‌های هفته دولت عنوان کرد.

به گفته وی، علاوه بر این اجرای چندین طرح عمرانی دیگر توسط شهرداری‌های فسا، طرح‌های دامداری و کشاورزی، بهره برداری از نمایندگی ایران خودرو و یک واحد تولیدی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را از دیگر طرح‌های این هفته است.

کرمی ادامه داد: تا پایان مهرماه نیز چند پروژه بزرگ دیگر زمینه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی و گازرسانی با حضور مسئولین کشوری با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان به بهرهبرداری خواهد رسید.

معاون استاندار تصریح کرد: اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در راستای تشریح خدمات دولت، تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار مسئولین با خانواده‌های معظم شهدا و مردم در نقاط مختلف شهرستان و روستا‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته دولت عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار