مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سال گذشته 671 مسکن ویژه خانواده های دارای دو معلول در شهر و روستا ساخته شد، هم چنین 160 ریزفعالیت در سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۴۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 27 August 2018
به گزارش تابناک : مرضیه فرشاد شامگاه یکشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی، با بیان اینکه 1200 پرسنل در بهزیستی استان فعالیت می کنند که 65 درصد پرسنل را زنان تشکیل می دهند، اظهار کرد: 25 درصد مدیران ارشد بهزیستی استان زنان هستند.
 
وی با بیان اینکه در استان اصفهان 108 هزار معلول در انواع مختلف معلولیت وجود دارد که تحت پوشش اداره کل بهزیستی هستند، افزود: از جمله اقدامات بهزیستی استان غربالگری بینایی است و در این راستا کمترین نوع معلولیت بینایی و بیشتری نوع معلولیت جسمی و حرکتی است.
 
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه 4300 نفر به صورت شبانه روزی در مراکز بهزیستی خدمات دریافت می کنند، گفت: از این تعداد 1600 معلول ذهنی بالای 14 سال هستند .
 
وی اضافه کرد: سال گذشته671 مسکن ویژه خانواده های دارای دو معلول در شهر و روستا ساخته شد، هم‌چنین 160 ریزفعالیت در سازمان بهزیستی درنظر گرفته شده است.
 
فرشاد ادامه داد: در سال گذشته 14 هزار نفر مشاوره ژنتیک دریافت کردند و 181 هزار کودک سه تا 6 سال غربالگری بینایی شدند که برابر با پوشش90  درصدی استان است.
 
وی با اشاره به اینکه برای چهارمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر شناخته شده ایم، اضافه کرد: استان اصفهان در زمینه چند قلوزایی در مقام دوم کشور قرار دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار