رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۲۰ پروژه توسط وزارتخانه ها و سازمان های دولتی در استان اردبیل در حال احداث است.
کد خبر: ۶۴۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 28 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، داود شایقی در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی در اردبیل اظهار داشت: در گرامیداشت هفته دولت به ارزش 600 میلیارد تومان پروژه با منابع اعتباری دولتی و 100 میلیارد تومان پروژه نیز با مشارکت مردم در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های اجرایی در استان از محل منابع ملی و اعتبار وزارتخانه‌ها در حال احداث است، تصریح کرد: 120 پروژه توسط وزارتخانه‌ها و دو هزار پروژه نیز توسط دستگاه‌های اجرایی استان با اولویت در حال احداث است که ما سعی می‌کنیم در مناسبت‌های مختلف به تدریج و با اولویت آنها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ما این پروژه‌ها را بر اساس  پیشرفت اجرایی اولویت‌بندی کردیم به طوری که از فرمانداران خواسته‌ایم تا پروژه‌هایی که پیشرفت بالای 80 درصد دارند در توجه جدی برای افتتاح قرار دهند.

شایقی افزود: بر همین اساس در هفته دولت 450 پروژه در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که فرمانداران شهرستان‌های مختلف تلاش کردند با جذب اعتبارات در یک سال گذشته این پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌ها از تاخیر به وجود آمده در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام و معطل مانده گفت: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان، راه آهن اردبیل است که سال گذشته 105 میلیارد تومان و امسال نیز 135 میلیارد تومان برای این پروژه تزریق منابع انجام شده و به انجام می‌رسد که در کنار آن با جذب فاینانس داخلی و از طریق بانک ملی سعی بر این است تا در سه سال 750 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: قسط اول این مبلغ به ارزش 250 میلیارد تومان در روزهای آینده پرداخت خواهد شد و امیدواریم راه‌آهن اردبیل بر اساس زمان بندی تعریف شده دهه فجر 99 آماده بهره‌برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار